KOSONG diganti SATU

Bismillah,

Hari ini dah 12 January 2013. Betapa cepat masa berlalu kan?

Nak tulis tarikh pun still tersasul nak tulis 2012. Tahun ni kira macam special sikitlah.. kot? hihi  ; memandangkan aku sekarang dah 21 tahun!

Kalau semalam 20 tahun,sekarang dah 21 tahun.

Alhamdulillah,dah 21 tahun aku lahir kat dunia ni.Just terfikir,apa pengisian diri aku selama 21 tahun ni? Apa yang aku dah improve? Apa yang aku dah buat untuk mak abah?Cukup ka amal ibadat aku kalau aku ditakdirkan mati umur 21 tahun ni?

Jika Sultan Muhammad al Fatih yang berumur 21 tahun dah takluk Constantinople,Izni Arifah Shuib?

Hmm.yang tu lah persoalan yang berlegar kat minda aku sejak aku bergelar 21 tahun ini.

InsyaALLAH tahun ini selain daripada typical azam yang nak jadi anak dan pelajar yang bagus,i got another extraordinary azam tahun ni 🙂 Doakan semoga termakbul!

Hehe,insyaALLAH.Semoga ALLAH mudahkan perjalanan aku menuju-NYA.

Amiin.

Semoga ALLAH mudahkan perjalanan ini.Bismillah.
Semoga ALLAH mudahkan perjalanan ini.Bismillah.
6 thoughts on “KOSONG diganti SATU

Speak your mind here! :]

